دیدار مدیرکل بهزیستی استان البرز با امام جمعه شهرستان چهارباغ

در دیداری که با حضور امام جمعه شهرستان چهارباغ برگزار شد، «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز به شرح فعالیتهای بهزیستی پرداخت .

️به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان چهارباغ در خصوص درخواستها و مسائل مردم پیرامون حوزه بهزیستی صحبت کرد .

همچنین مدیرکل بهزیستی استان البرز گزارشی جامع‌ و مبسوط از خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی استان و شهرستان  ارائه داد.

وی در خصوص مسکن مددجویان ، نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی ، انجام کارهای فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال توانخواهان و مددجویان و جذب مشارکتهای مردمی و کمکهای خیرین در خصوص ساخت مسکن با امام جمعه شهرستان چهارباغ گفتگو کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ ضمن ابراز خرسندی از تلاشهای بهزیستی در جهت رفع مشکلات مددجویان و نگاه ویژه مسئولین استانی به موانع شهرستان ها، سازمان بهزیستی را یکی از نهاد هایی دانست که بصورت سازمان یافته در پی رفع مشکلات مددجویان است و بر نگاه ویژه مسئولین در بحث کمک رسانی به محرومین و افراد دارای معلولیت و همچنین مقابله با آسیبهای اجتماعی تأکید کرد.

گفتنیست در پایان مدیرکل بهزیستی استان البرز و امام جمعه شهرستان چهارباغ از «احمد محمدزاده» رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ بابت عملکرد مثبت بهزیستی در این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 72975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد